Border security - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Stijn en Teije Horst-Lechner - WaarBenJij.nu Border security - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Stijn en Teije Horst-Lechner - WaarBenJij.nu

Border security

Door: steijen

Blijf op de hoogte en volg Stijn en Teije

05 Maart 2010 | Australië, Melbourne

hallo allemaal!!

het eerste verslag is dan eindelijk daar!

We hebben nu net de reis, en onze eerste dag in Melbourne achter de rug.. De reis was lang, en iets vermoeiender dan verwacht. Daar valt verder niet heel veel over te vertellen, dan de harde feiten: 32 uur onderweg, waarvan 20 in het vliegtuig, 3 in de bus/auto, en 9 op vliegvelden. Enn natuurlijk niet te vergeten: de border security van Australie. En ja, hij zo streng als iedereen denkt.

• 05 Maart 2010 - 21:39

Roos:

Fijn om te horen dat jullie de reis én de border security overleefd hebben!
    Zoals het een echte Hollander betaamt vraag ik jullie: hoe is het weer daar? Hier in Groningen sneeuwt het alweer, zelfs ik begin het nu zat te worden.

Leuke eerste dagen gewenst! xx

• 05 Maart 2010 - 23:54

Judith Lechner:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Laten jullie nog even horen in welk hostel jullie zitten?

• 06 Maart 2010 - 10:46

Stijn En Heleen:

Lieve Stijn!
    Heel veel plezier daar, doe voorzichtig en hou ons op de hoogte van al je belevenissen! Groetjes van Ole en Boudewijn en ons!

• 06 Maart 2010 - 11:47

Annemiek:

Ha Stijn en Teije,

goeie reis gehad ? en bijgekomen van de jetlag ?

groetjes !!!
    (het sneeuwt hier al weer!)

• 06 Maart 2010 - 11:57

Job:

is het daar warm?
    hoe ziet het daar er uit?
    wil je ook een foto van de stad op internet zetten?
    en maak vil foto's
    en maak vil pret
    stijn en teije.
    groetjes job.

• 06 Maart 2010 - 16:35

Maura:

haha! Ria vertelde me met de reunie al over jullie avontuur bij de border security, dat alles uitgepakt moest worden, en dat het zelfs gefilmd werd!

Ben blij dat jullie het leuk hebben daar, lekker van genieten!

veel liefs

• 07 Maart 2010 - 11:52

Ria:

had ik net de computer afgesloten, hoor ik dat er een versalg van jullie is! Mooi verhaal. Groetjes overigens van alle Dichterbijers vanaf de reünie...

• 08 Maart 2010 - 15:12

Lusanne:

Gelukkig de controle waarvan Ria al vertelde overleefd!
    Fijn dat jullie daar goed en veilig zijn aangekomen! Ben benieuwd naar de verhaaltjes.

xx

• 11 Maart 2010 - 00:57

Stijn En Teije Van Der Horst-Lechner:

het is hier warm, koud, regen, zon, hagel, droog en bewolkt. geen peil op te trekken!

we zijn nu nog in melbourne en vertrekken 4pm (gtm+9+1) naar tasmanie met het vliegtuig!

verslag komt nog en foto's komen eind van deze week!

• 17 Maart 2010 - 15:06

Fred Cley: